alain-katrien.reismee.nl

Dag 2: Rustdag vs Genieten

Afgelopen nacht goed geslapen, toch zeer vroeg wakker. Rond 6u. En denk dan uiteindelijk rond 7u opgestaan.

Vandaag is het de bedoeling dat we nog eventjes uitrusten en bekomen van de lange vlucht, het tijdsverschil, ...

We zijn onmiddellijk op het terras gaan zitten, zitten kijken naar het prachtig uitzicht, de kleurrijke vogeltjes, ... en ondertussen bijkletsen.
Stillaan hebben we dan een ontbijtje gedaan op het terras. Nadien een douche en klaar waren we om naar het strand te wandelen.

Het was een prachtig strand met fel blauw zeewater en met een leuke bar. Hier hebben we dan ook een aperitiefke genomen onder een palapa, voor de niet kenners een soort parapludingske met een dakske van stro. Toch bleken we verbrand te zijn ondanks we onder de palapa zaten.

Deze morgen waren er de wolken wel, maar het was opnieuw al ferm warm. Rond de middag trokken de wolken weg. We hebben toen wat boodschappen gedaan voor de komende dagen, een duikske genomen in het zwembad, zonsondergang gekeken, ... het was dus rusten en genieten à volanté