alain-katrien.reismee.nl

Dag 9: Relax

Vandaag de voorlaatste dag gaan we genieten van enkele strandjes.

Katia neemt ons eerst mee naar het Daaibooi strand. Een mooi strand gelegen in een baai, tussen de rotsen.
We nemen er enkel een kijkje en rijden door naar het Porto Marie Strand. Dit is naar het schijnt een strand met bluecuraçaos water maar het is er redelijk bewolkt waardoor dit water er niet zo uitziet. Alain vindt het strand ook minder mooi. Je moet hier betalen voor op een zeteltje te liggen en je ligt met zijn allen heel dicht naast elkaar. Alain vindt daar maar niks aan. Daarom beslissen we toch maar terug naar het strand te gaan van het Resort waar Katia en Floris wonen. Het is er heel verzorgd, mooi uitzicht, blue curaçaos zeewater, bar en hier schijnt de zon wel!
We beslissen dan ook om nog eventjes te bakken en te hopen dat er terug een bruiner laagje achter gelaten wordt.
Door de warmte en windstilte hebben we regelmatig dorstlessende verfrissing nodig.
Vandaag haal ik mijn lensbaby nog eens boven om tussendoor een beetje te oefenen met de nieuwe lens wat niet zo eenvoudig is. ‘k Heb ze hier nog niet veel gebruikt omdat ik zeker wil hebben dat de foto’s goed gelukt zijn. Dus de fotoreeks van vandaag is met de lensbaby genomen.

’s Avonds aperitieven we met het zicht op de zonsondergang terwijl Floris de BBQ aansteekt.

Eens de zon onder, gaat het het licht hier vlug uit en is het hier pikdonker.
We eten buiten op het terras met het zicht op de volle maan.